2008. augusztus 4., hétfő

Cukkínilepénykék Lilahangya módra

És most már jöjjön végre egy recept is, rengeteg halmozódott föl az utóbbi hetekben.

Lilahangya készítette el ezeket a cukkínilepénykéket alig néhány hete, kénytelen voltam utánacsinálni, és alátámasztom, hogy nagyon, de nagyon finom. A brydzahab arányai pedig abszolút tökéletesek!
Icipici változtatást tettem csak: az én lepénykéim valamivel kevesebb tejet vettek fel, nyilván mivel már az elején beletettem a cukkínit, és az is kieresztette a levét.


Cukkínilepénykék bryndzahabbal

Hozzávalók: 2 tojás, 1 tk szárított élesztő, 1 tk cukor, 1 tk só, 20 dkg liszt, 3 dl langyos tej, 5 dkg olvasztott vaj, 1 közepes cukkíni durvára reszelve, 2 ek apróra vágott snidling
A hozzávalókból sűrű palacsintatésztát készítek, 20 percig pihentetem, majd forró száraz palacsintasütőben kisütöm őket. Míg a tészta kel, elkészítem a habot.
Hozzávalók: 10 dkg juhtúró, 1 pohár joghurt, 50 ml tejszín
A bryndzát a joghurttal simára keverem (botmixerrel), majd hozzákeverem a felvert tejszínhabot.
A lepénykéket habbal és ropogósra sütött bacon szalonnacsíkokkal tálalom.

Nincsenek megjegyzések: