2009. január 18., vasárnap

Pihenő

Aki jár az én konyhám táján, biztosan észrevette, nem mutattam még semmit ebben az évben.

Az az igazság, hogy nagyon elfáradtam, borzasztóan. Nem akarok erről hosszú litániát írni, egyszerűen csak feléltem minden energiámat, mert minden éjszakára marad házimunka, mert Mátém azt a keveset is, ami alvásból jut, több részletre szabdalja fel...
Engedélyt adtam hát magamnak, hogy egy kicsit szabadságra menjek. 1-2 hónap kell, amikor nem éjfélre jutok ágyba, így az esti teendőimet minimálisra próbálom szorítani, és a blogolás bizony esti teendőm.

Feltankolok, aztán jövök!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Várunk vissza!:-)

Ottis írta...

Pihenjél csak és tényleg várunk vissza amikor feltöltödtél!

Névtelen írta...

Addig is, amíg jó alaposan kipihened magad, engedd meg, hogy egy nagy öleléssel búcsúzzak. http://agifoz.blog.nlcafe.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=87735

Ági

Névtelen írta...

Szia! Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, várunk vissza. Teljesen megértelek, a blogolás hobbi, és csak akkor lehet /szabad csinálni, amikor szívből jön, amikor rá tudsz hangolódni. Jó regenerálódást! Zsuzsi

siccike írta...

Jó "pihenést"-töltődést!:-) Várunk vissza!:-)

Unknown írta...

Én is várlak vissza. Jó pihenést!