2007. július 8., vasárnap

Gyümölcsleves főzés nélkül

Ha nyár, akkor szinte minden héten gyümölcsleves. Ezt a variációt még réges régen egy ötgyermekes barátnőmnél ettem először -Ő aztán tényleg rá volt utalva, hogy minél gyorsabban elkészíthető ételeket eszeljen ki.
Mi családilag ezt a variációt szeretjük legeslegjobban.


Pudingos gyümölcsleves

Egy tasak főzés nélküli pudingport -általában gyümölcsös ízűt használok, de most csak vanília és puncs közül választhattam a kisboltban, utóbbi mellett döntöttem és nagyon finom lett- kétszeres mennyiségű (vagyis 1 liter) tejjel készítek el. Ízlés szerint lehet hozzá egy kis porcukrot is adni.
Gyümölcsök közül ehhez a leveshez azokat érdemes választani, amik a főzött gyümölcslevesben lényegében elvesznek: epret, málnát, áfonyát, ribizlit... Én ezúttal egy tálka málnát és egy tálka elfelezgetett nagyszemű szedret zúdítottam bele.
Ezután kapott egy éjszakát a hűtőben, hogy az ízek szépen összeérjenek.

És végül az utolsó cseppig eltűnt kisebb és nagyobb pocakokban.
(mamihami, 2007.07.08)

1 megjegyzés:

trinity írta...

Jajj, de guszta, ahogy előbukkannak a gyümölcsszemek belőle......