2009. július 31., péntek

Megvilágosodtam!

És ismét egy mínusz pont a szabad akarat szekcióban. Mert erre a gasztrobloggeresdire tuti determinálva vagyok, akkor is itt kötöttem volna ki, ha kézzel-lábbal hadakozok ellene. Már az első pontnál, az n+2 db gyereknél elvesztem... :)
Ha nem hiszed, járj utána a Modorosblogon. Csípős kis gasztroblogger-karikatúra -nekem nagyon tetszíííík.

Kiegészítés: most -egy nappal később- látom, micsoda indulatok robbantak erre a cikkre mindenfelé. Én idő híján a kommentekbe nem olvastam bele -ezek után nem is fogok, azt hiszem. Kár, hogy ez lett belőle, mert én olyan jókat nevettem némelyik részén!

2 megjegyzés:

Apa írta...

Stílszerű (modoros) felütést alkalmazva: a Zasszony felkeltette a kíváncsiságomat ezzel a modoros poszttal kapcsolatban, úgyhogy én el is olvastam. A hozzászólásokat is.

Hát nem tudom. Szerintem maga poszt is elég jó volt, és én még a hoszzászólásokban sem találtam különösebb kivetnivalót. Szerintem a többség teljesen normálisan, és így viszonylag szórakoztatóan szólt hozzá. A többiek, meg akik esetleg nem, azokról nem kell tudomást venni, 300+ hozzászólásnál mindig akad egy-két bunkó.

Szóval szerintem tök jó volt.

Számomra az abszolút aduász hozzászólás azonban egyértelműen ez volt (bőven a 300-ik után):

"szép, kövér flém.
mondjátok csak, mit csináltatok, amikor még nem voltak blogok? hol folyt ez a sok meddő, semmitmondó szócséplés akkor?"

:)

Ottis írta...

Engem is nagyon megnevetett, úgy kacagtam hogy már a könnyeim is folytak.Bár a kommentek már nem annyira...