2011. július 13., szerda

Bundázott omlós csirkefalatkák

Nagyon egyszerű és gyors ebéd, pár perc alatt megsül, így a kánikulában legalább nem fűtjük be hosszas főzőcskézéssel a konyhát.


Bundázott omlós csirkefalatkák

Hozzávalók: 1 csirkemell, 1/4 csésze szójaszósz, 4 evőkanál borecet, 1 evőkanál reszelt gyömbér, 2 nagy csipet só, 1/2 csésze keményítő, olaj
Elkészítés: A csirkehúst kifiléztem és kétfalatnyi kockákra daraboltam.
Egy erős műanyag zacskóba pakoltam, és ráöntöttem a szójaszószt, ecetet, sót és gyömbért. Lezártam a zacskó száját és a pácot jól belemasszíroztam a húsba, majd egy órát szobahőmérsékleten állni hagytam.
Ezután a húsdarabkákat kiszedtem a pácból és papírtörlőn hagytam alaposan lecsepegni. Keményítőben megforgattam és kétujjnyi forró olajban közepes lángon aranybarnára sütöttem a falatkákat.
Salátával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: