2012. április 12., csütörtök

Sajtos-kolbászos tésztaegytál


Ha a gyerekek itthon vannak, sokkal nehezebb a dolgom: lényegesen kevesebb alapanyagból válogathatok, mint ha csak kettőnknek főznék apával. Már feltéve ha nem szeretnék szájhúzogatást az asztalnál.
Vannak napok, amikor bevállalom a nyafogást vagy megpróbálom a nemszeretem hozzávalót ellenállhatatlan körítésbe pakolni, és vannak olyanok is, amikor a kisebb ellenállás felé haladok. No, ez az étel az utóbbi típushoz tartozik: sajt, tészta, snack kolbász, és mindenki happy.


Sajtos-kolbászos tésztaegytál

Hozzávalók 4 személyre: 1/2 csomag tricolor durum fusilli tészta (vagy egyéb, hasonló alakú durumtészta), 100 g tejszínes krémsajt, 1 tojás, 1,5 dl tej, 10 dkg cheddar sajt, 3 szál snack kolbász (kb. 60 g)
Elkészítés: A tésztát 2-3 perc alatt félkeményre főztem. A krémsajtot kikevertem a tojással, majd a tejjel.
A tésztát összekevertem a felkarikázott kolbásszal és a durvára reszelt sajttal és egy kis cseréptálba töltöttem. Ráöntöttem a szószt és 190 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: