2008. július 22., kedd

Mit ettünk a héten?


Hétfő:
zellerkrémleves
túrógombóc csokival töltve, dióba forgatva, vaníliás tejföllel
Kedd:
járműtészta paradicsomszósszal, mini húsgombóckákkal
Szerda:
nem itthon ettünk
Csütörtök:
kókuszos meggyleves (Kicsi Vú)
fűszeres húsgombócok, pirított újkrumpli, paradicsomsaláta
Péntek:
cukkínilepénykék brindzahabbal, pirított baconnal (Lilahangya)
Szombat:
mustáros tarja, krumplipüré, trampo saláta
plébános szelet
Vasárnap:
kacsasült (két kicsi kacsát daraboltunk fel, az egyik fűszeres mártásban, a másik fokhagymásan sült), vajban sült krumpli, uborkasaláta

Reggeli:
instant amerikai palacsinta (Nigella)

Hogy mennyire volt sikeres?
Azt hittem, a hét legtutibb sikere a Fűszeres Eszternél látott járműtészta lesz, ráadásul mindezt icipici húsgombóckákkal spékeltem meg. Hát nem. A gyerekek szeretik a tésztát, de úgy tűnik, ők bizony nem fogyasztanak sem autót, sem repülőt. Még húsgombóckákkal sem.
Először próbáltam ki Kicsi Vú kókuszos meggylevesét, és gyanítom, jó ideig -talán soha- nem főzök majd meggylevest kókusz nélkül, sőt minden gyümölcslevesbe önkéntelenül is kókuszt szórogatok majd. Maga a tökély, egyfolytában a hűtőszekrénybe jártam miatta!
Lilahangya cukkínilepénykéi szintén csodásak, és bár előszörre Poci rossz néven vette, hogy arra a palacsintaszerű valamire nem kenhet Nutellát, végül ropogósra sült baconnel is kiválóan fogyott.
A trampo saláta pedig csúcs, aki mer hinni nekem, próbálja ki!

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Jól hangzik nagyon ez a heti menü!Fincsinek tűnik minden!