2012. augusztus 11., szombat

Dinnyesaláta fetasajttal és mentával


Ha salátát készítek, szinte mindig többfélét kavarok egyszerre, hogy mindenkinek legyen a kedvére való. Ezúttal is készült paradicsomos és sima verzió -szerintem mindkettő egyformán finom!

Eszméletlen finom, mézédes dinnyéket sikerül vásárolni ebben az évben, de ha az ember mégis belefut egy gyengébb, kevésbé ízes darabba, annak megmentésére is kiváló opció ez a saláta. Variálni is szabadon lehet, de ha rám hallgattok, egy hozzávalóról semmiképp ne mondjatok le, és ez a menta!


Dinnyesaláta fetasajttal és mentával

Hozzávalók:
Egy 4 kilós görögdinnye fele felkockázva (érdemes magtalan dinnyét választani, különben ez a művelet a magozás miatt hosszúra fog nyúlni!), 4 szem paradicsom, 200 g feta sajt, 5 mentaág, olívaolaj, só

Elkészítés:
A felkockázott dinnyebelet egy tálba raktam, hozzáadtam az apró kockákra darabolt fetát, egy nagy csipet sót, a mentáról leszedett és felaprított levélkéket, majd jól meglocsoltam olívaolajjal és összeforgattam.
Egy másik tálba felkockáztam a paradicsomot és a dinnyesaláta felét hozzászedtem, összeforgattam.
Mindkét salátát jól behűtöttem tálalás előtt, hogy összeérjenek az ízek.

Nincsenek megjegyzések: