2014. augusztus 14., csütörtök

Szupergyors banánfagyi (paleo)


 Szerintem ennél gyorsabban nem lehet házi készítésű fagyihoz jutni. Csak egy jó turmixgép kell hozzá, na meg banán, amit előzőleg a fagyasztóba már bekészítettünk. A banán nagyon finom krémes állagot ad neki, az ízével lehet játszani, de a banános alapíz mindig érezhető, bármivel társítjuk is.
 Úgy döntöttem, realista fotót mutatok: a turmixolás miatt a fagyi puhább, olvadtabb, mint a fagyigépben készülő. Nem fagyasztottam be hozzá a tálkát sem, mert én pont így szeretem.



Szupergyors banánfagyi

Fahéjas változat

Hozzávalók 1 személyre:
1 érett banán
1 tk citromlé
4 ek kókusztejszín
1 nagy csipet fahéj

Elkészítés:
A banánt felszeleteljük és egy tálcán vagy tányéron szétterítve betesszük a fagyasztóba néhány órára. Fontos, hogy szétterítsük, különben tömbbé fagy össze és nehéz lesz turmixolni.
Amikor megfagyott, az összes hozzávalót a turmixba tesszük és simára mixeljük.
Fahéjjal megszórva fogyasztjuk.


Csokis változat

Az előző receptből a citromot és a fahéjat elhagyjuk, 1 ek holland kakaót adunk hozzá és így turmixoljuk össze.

Nincsenek megjegyzések: