2008. február 12., kedd

Most pedig egy picike India

Mivel nem szeretem, ha a gyerekek a tévét bambulják, azt pedig még annyira sem, ha ezt számukra értelmetlen műsorral teszik, így lényegében én sem szoktam nézni. Nem is nagyon hiányzik, csak egy-két dolog, leginkább pár főzőcskézős műsor, aminek a hangjait apa irodájából hallom is kiszűrődni. Ha van néhány percem, amikor a nagyok épp a másik szobában foglalják le magukat, a mini meg szopizik vagy alszik, gyorsan bekapcsolom a Spektrumot vagy a Paprikát, hátha elcsípek valami jót. Így szúrtam ki pár napja ezt az édességet is a fogalmamsincsmelyik műsorban, ahol a hölgyike épp Indiában kóstolgatott.


Indiai golyócskák ("Nemtudommianeve édesség")

Hozzávalók: 2 tubus (340 g) sűrített tej, 15 dkg kókusz, 12 dkg darált pisztácia, pici kardamom
Elkészítés: 5 dkg kókuszt félreteszek a hempergetéshez, a többi hozzávalót összekutyulom, majd kis lángon pár percig pirítom. Amikor langyosra hűlt, nedves kézzel golyócskákat formázok belőle és kókuszba hempergetem. (Nálam ezúttal a pisztácia mandulára cseréltetett, a kardamom pedig fahéjra, így is pillanatok alatt elfogyott, de gyúrok az eredetire is.)

Nincsenek megjegyzések: