2008. február 28., csütörtök

Szuperfinom reggeli

Végre igazán élvezettel "művelődök" éjszakai vasalásaim alkalmával: sikerült felvennem Nigella aktuálisan vetített sorozatát, azt csemegézem éjjelente. Lett is új reggeli-kedvenc, számomra abszolút a Top5-ben, íme:


Málnás-joghurtos pohárkrém

4 doboz natúr Actíviát (csak mert szerintem a legfinomabb azok közül, amik minden boltban beszerezhetőek) kikeverek annyi mézzel, hogy számomra épp elég édes legyen. (Ha megírnám a nekem optimális mennyiséget, azt szerintem a legtöbben nem találnák elég édesnek, épp ezért a gyerkőcöknek is többet keverek bele.) Én kutyultam hozzá egy pici vaníliát is.
400 gramm fagyasztott málnát kevés mézzel krémesre turmixolok.
3 nagy maréknyi zabpelyhes vagy teljes kiőrlésű kekszet (a képen Amaretti van, mert épp megmaradt egy adag, de reggelihez azért mégiscsak jobban illik a zabpelyhes) morzsává török -Nigellával ellentétben én bizony robotgépben, nem a zacskó-sodrófa módszerrel.
Málna-joghurt-keksz sorrendben pohárba rétegzem -legközelebb szebben- és azonnal bekanalazom, majd sajnálkozok, hogy máris elfogyott.
(Nigella után szabadon)

Nincsenek megjegyzések: